Pielgrzymka na Jasną Górę
16 lipca 2018
W drodze powrotne z Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej na Jasnej Górze, odwiedziliśmy kościół św. Anny w Oleśnie, najpiękniejszy z kościołów...WIĘCEJ
Wycieczka ministrantów - Karkonosze
4 lipca 2018
Zdjęcia z wycieczki ministrantów, Karkonosze 2-4 lipca 2018.WIĘCEJ
22. Pielgrzymka do Barda Śl. - część 4
24 czerwca 2018
Dziękujemy serdecznie wszystkim Uczestnikom tegorocznego pielgrzymowania. Dziękujemy także wszystkim Proboszczom i Wiernym wielu Parafii, którzy w...WIĘCEJ
22. Pielgrzymka do Barda Śl. - część 3
22. Pielgrzymka do Barda Śl. - część 2
23 czerwca 2018
Przed godziną dziewiętnastą w pierwszym dniu pielgrzymowania, pielgrzymi z naszej parafii i nie tylko, doszli do Paczkowa. Mieszkańcy z parafii św....WIĘCEJ
22. Pielgrzymka do Barda Śl. - część 1
O godzinie 6:30 w grupie ponad stu osobowej, wierni z Głuchołaz wyruszyli pieszo, na dwudniową pielgrzymkę do Sanktuarium Matki Bożej Strażniczki...WIĘCEJ
Złoty jubileusz ks.Tomasza Horaka
17 czerwca 2018
Wieloletni felietonista Gościa Niedzielnego świętował dziś w swojej parafii w Nowym Świętowie 50-lecie kapłaństwa. Użyczać Jezusowi swojego ciała, by...WIĘCEJ
Idea i symbolika w architekturze Świątyni Opatrzności Bożej
3 czerwca 2018
Założenia projektowe Projektując Świątynię Świętej Bożej Opatrzności staraliśmy się odkryć na nowo dziedzictwo tradycji i głęboką wartość symboliki...WIĘCEJ
Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa
31 maja 2018
W dzisiejszą uroczystość zwaną Bożym Ciałem oddajemy cześć Chrystusowi ukrytemu w chlebie. Wielbimy Go i dziękujemy Mu za to, że pozostał pośród nas,...WIĘCEJ
Spotkanie Osób modlących się za kapłanów w Margaretkach
27 maja 2018
Zdjęcia z Spotkania Osób modlących się za kapłanów w Margaretkach i Dziele OREMUS z naszej Diecezji - w Lasku - Prudniku u Ojców...WIĘCEJ
Dzieci z trisomią 21 śpiewały dla Głuchołazian
Gościliśmy w naszej Parafii Dzieci z Opola, które śpiewały po Mszach Świętych z godz. 9:00, 10:30 i w Gimnazjalnym po Mszy z godz. 11:30.WIĘCEJ
Poświęcenie rowerów
26 maja 2018
Poświęcenie rowerów dzieci pierwszokomunijnych przed kościołem Parafialnym.WIĘCEJ
Błogosławieństwo Prymicyjne
21 maja 2018
Godz. 17:00, niedziela - NABOŻEŃSTWO MAJOWE, które prowadził Ks. Prymicjant - na którym otrzymaliśmy Błogosławieństwo Prymicyjne.WIĘCEJ
I-a Komunia Święta - Szkoła nr 1
20 maja 2018
Msza Św. w intencji DZIECI klas trzecich z Szkoły nr 1 przystępujących do I-ej Komunii św., Ich Rodziców, Rodzeństwa, Chrzestnych i Ich Gości....WIĘCEJ
I-a Komunia Święta - Szkoła nr 2
Msza Św. w intencji DZIECI klas trzecich z Szkoły nr 2 przystępujących do I-ej Komunii św., Ich Rodziców, Rodzeństwa, Chrzestnych i Ich Gości....WIĘCEJ
I-a Rocznica Komunii Św. - wspólne zdjęcie
13 maja 2018
DZIECI klas czwartych obchodzących 1 Rocznicę I-ej Komunii Św., po NABOŻEŃSTWIE FATIMSKIM z procesją wokół naszego kościoła, spotkały się przed...WIĘCEJ
Rocznica I-ej Komunii św.
Msza św. w intencji DZIECI klas czwartych obchodzących 1 Rocznicę I-ej Komunii Św., Ich Rodziców, Rodzeństwa, Babć i Dziadków, oraz...WIĘCEJ
Msza św. w intencji Ojczyzny w Narodowe Święto Trzeciego Maja
3 maja 2018
W uroczystość Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski i Święto Narodowe Trzeciego Maja, w Kościele Parafialnym pw. św. Wawrzyńca odbyła się msza św....WIĘCEJ
Uroczystości pogrzebowe śp. ks. Arkadiusza Nogielskiego
2 maja 2018
Gorące Bóg zapłać - od † Ks. Arkadiusza, Jego Rodziny i od ks. Proboszcza - wszystkim, którzy uczestniczyli w Mszy św. w poniedziałkowy wieczór - i...WIĘCEJ
Wyjazd na film do Opola dla Dzieci
28 kwietnia 2018
Wyjazd na film do Opola dla Dzieci i Rodziców, którzy zostali wylosowani z grona tych, którzy byli wszystkie razy na Mszy świętej roratniej. Film:...WIĘCEJ